Наші літні вихідні в Чернівцях

Цей пост - фактично готовий план вікенду, для тих, хто хоче вперше з’їздити у Чернівці і в ньому я розкажу, що ми встигли побачити за 3 дні, де зупинялись і що відвідували )))

В Чернівці ми їхали потягом Генічеськ-Чернівці, це зручно, адже хоча в дорозі і треба провести 12 годин, проте потяг нічний, тож всю дорогу можна просто спати. Нічним же потягом ми повертались назад в Київ.
Для життя на три дні ми обрали окрему кімнату з балконом в Yard Hostel & Coffee. Хостел має дуже зручне розташування в самому центрі на вулиці Кобилянській, сучасний, фотографії на букінгу відповідають дійсності і загалом в нас лишилось дуже позитивне враження від проживання там) Бонусом стало те, що на першому поверсі хостелу знаходиться їх же кав'ярня зі смачною кавою та випічкою, тому двічі ми снідали там же.

🔸 Ми приїхали в неділю о 8й ранку, від вокзалу до хостела треба було пройти хвилин 20, тому ми не викликали таксі, а просто прогулялись. Залишили в хостелі непотрібні речі і пішли гуляти центром.
На перший день, окрім просто прогулянки, ми запланували екскурсію в Чернівецькому університеті, відомій візитівці міста. Екскурсії там групові і відбуваються кожні 30 хвилин. Вартість 40-60 грн з людини залежно від розміру групи, що назбирається. Екскурсія не довга, але цікава. Університет дійсно неймовірно гарний та атмосферний. За університетом знаходиться невеличкий парк, в який також можна заглянути.
Після екскурсії ми пообідали в центрі міста, заселились в хостел, трохи відпочили і знову пішли гуляти. Нам пощастило, адже в ті дні відбувався колоритний Петрівський ярмарок, про який ми не знали і на ятки з товарами набрели випадково. На ярмарку ми купили смачні сири - козячий та з лавандою. Взагалі сирів там було дуже багато, окремий сектор, а ми таке обожнюємо) На вечерю ми купили різних десертів в кількох кав'ярнях і просто смакували їх у себе на балкончику.
🔸 На ранок другого дня ми замовили приватну екскурсію по чернівецьким дворикам. В місті і правда дуже багато старих будівель зі збереженими оригінальними дверима, кахлями на підлозі, вікнами, сходинками. Коли заглядаєш у дворики, під’їзди, то по-особливому відчуваєш атмосферу міста, починаєш більше звертати увагу на якісь деталі на будинках, адже за ними приховані історії. Другу половину дня ми просто відпочивали, гуляли, їли.
🔸 Я була трохи розгублена що ж робити у третій день. Нам радили не йти у ботанічний сад в Чернівцях, бо там немає нічого цікавого, але я рада, що ми не прислухались до цієї поради. Ботанічний сад межує з парком Шевченка, до першого з цих двох місць ми вхід так і не знайшли, а от парк Шевченка дуже нагадав мені парк мого дитинства. Такий же трохи занедбаний, зі старими атракціонами і, ви будете сміятись, наймилішим туалетом, який я бачила. За тим туалетом слідкують як вміють дві бабусі і тому при стелі в туалеті висять парасольки, іграшки, на стінах картинки, у вбиральні старі меблі з пледами. Такого я ще ніде не бачила.
Парк Шевченка знаходиться у не туристичний частині міста, а в тій, де просто живуть мешканці. Тож ми пройшлись новими для себе вуличками, на одній з яких потрапили на звичайний ринок, де все продають просто з асфальту - продукти, рослинки, одяг. Не те, щоб я такого не бачила в Києві, але після центральної частини міста, побачити ще й такі Чернівці було цікаво.

☕️ Мені багато порадили закладів, де можна поїсти, тож розкажу, де сподобалось, де ні )
Rita Steinberg - нестандартна кухня за буковинськими та єврейськими рецептами. Однозначно варто відвідати. Ми сходили туди на обід в будній день, а тому було багато вільних столиків. Хороше швидке обслуговуванням і смачно.
Картотека - це новий заклад на вулиці Кобилянської з італійською кухнею. Заклад невеликий, але інтер'єр цікавий. Одна з кращих піц в Україні яку ми спробували.
В Yard Hostel & Coffee, крім кави, нам дуже сподобався чізкейк, а в Gusto десерт три карамелі. Ще на третій день зранку ми заглядали в Чашку, але мені вона запам’яталась просто інтер'єром і смачним трав’яним чаєм. На жаль о 9й, окрім тортів та солодких пирогів з їжі там більше нічого не було.
Абсолютно не сподобалась кав'ярня Мантулки, яку радило кілька людей. Ми чесно дали їй два шанси, брали різні вироби, але десерти крім форми геть не мають смаку і це було повне розчарування.
Окремо виділю Піца Парк. Для мене заклад схожий на Пузату Хату, там просто і смачно, геть не трешово. На 180 грн ми дуже ситно пообідали, в той час коли в кав'ярні на ці гроші взяли б просто по десерту і каві. За їх пиріжками та міні-піцами там стояла черга.
В дорогу ми взяли по пару шматочків балканських пирогів в закладі Vertula. Смачно, але, як на мене, ціна за цю випічку занадто висока.
По дорозі нам ще траплялись різні стрьомні пиріжкові, відомі гарячі бутерброди “Мальва” які ми так і не наважились скуштувати, хвилюючись за своє здоров'я.
💛 Загалом Чернівці хороше місто для відпустки на вихідні. Місто цікаво розглядати, воно сподобається тим, хто любить піші прогулянки. Як на мене - три дні це якраз оптимально щоб відпочити в спокійному темпі, не маючи на меті побачити всього якнайбільше і одразу, просто насолодитись відпочинком, їжею, кавою) Від мене місту лайк 👍